מדיניות פרטיות ותנאי שימוש

‘מלרם – מוקד לשירותים רפואיים בע”מ’ (להלן: “מלרם”) מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומחויבת להגן על מידע אישי ורפואי המתקבל דרך אתר החברה ו/או באופן פיזי, טלפוני ווידאו, בתיאום מלא עם “חוק הגנת הפרטיות” תשמ”א – 1981. המידע אשר לקוחות החברה חולקים עמה נדרש בכדי לספק שירות רפואי איכותי.

מסמך זה מעודכן מדי פעם ואנו ממליצים להתעדכן בגרסה האחרונה לפני מסירת מידע באתר.


תנאי שימוש באתר מלרם

כל תוכן המופיע באתר הינו בגדר מידע ראשוני בלבד ואינו מחליף אבחון, יעוץ או טיפול רפואי ומקצועי ראוי. בנוסף, המידע אינו מהווה יעוץ מקצועי או עסקי מכל סוג שהוא. כל שימוש במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר הינו באחריות המשתמש בלבד. המשתמשים באתר לא יטענו כל טענה, דרישה או תביעה מכל סוג שהיא כלפי החברה ו /או האתר ו/או בעליו ו/או צוות המחברים. החברה ו/או האתר ו/או בעליו ו/או צוות המחברים אינם אחראים לתוצאות ו/או הנזקים שייגרמו למשתמשים כתוצאה מהשימוש במידע ו/או בתכנים המופיעים באתר.

שימו לב כי התוכן עשוי להיות מוטה בהתבסס על דעותיו, הבנתו ובקיאותו האישיים של המחבר ויש להתייחס אליו בזהירות בכדי להימנע מאי נעימות או פגיעה של
משתמשי האתר.

החברה ו/או מנהלי האתר לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, תוצאתי או מיוחד, כספי או אחר, הנובע משימוש או הסתמכות תוצאות המידע ו/או השירותים באתר
ו/או אתרי צד שלישי, לרבות טיפול באובדן הכנסות ו/או אובדן רווחים מכל סיבה שהיא, פגיעה אישית ו/או רשלנות
.

ביצוע פעולה, מילוי פרטים, העברת מידע ו/או הצגת התכנים באתר משמעם כי המשתמשים באתר מסכימים לאמור לעיל.


שמירה על פרטיות ומדיניות הגנת מידע

אנו עשויים להשתמש בטכנולוגיה כדי לעקוב אחר דפוסי השימוש של מבקרי האתר. זה עשוי לכלול שימוש ב”עוגיות” (Cookies) המאוחסנות בדפדפן האינטרנט של המשתמשים. ניתן להגביל את הדפדפן כך שהוא לא יאחסן את העוגיות הללו. המידע שנאסף הוא למטרות סטטיסטיות בלבד ואינו מזהה את המשתמשים באתר אישית. בהסכמתכם לתנאי השימוש, הנכם מאשרים לחברה להשתמש במידע שנאסף אודות השימוש שלכם באתר זה לצורך יצירת וניתוח סטטיסטי ולהעבירו לצדדים שלישיים – כל עוד מידע זה אינו מזהה אותכם
אישית והכל בכפוף לאילוצים שנקבעו בחוק
.

 

במידה ותבחרו לפנות אלינו דרך האתר, החברה עשויה להשתמש בפרטיכם על מנת ליצור איתכם קשר ולהתאים את האתר לצרכיכם ולהעדפותיכם האישיות. החברה לא תמכור
או תשתף את המידע האישי של משתמשי האתר עם צד שלישי כלשהו ללא הסכמתם המלאה, למעט לפי הצורך או הנדרש על פי חוק או בהליכים משפטיים הקשורים למידע זה. מידע אישי שאנו אוספים יישמר בסודיות מוחלטת בהתאם למדיניות האבטחה והחוקים שלנו. חלק מהשירותים באתר, לרבות בקשות שונות למידע, מחייבים הזנת נתונים מזהים ופרטים
אישיים כגון שם, טלפון וכתובת מייל. אינכם מחויבים לספק מידע זה, אך אי מתן מידע מדויק עלול לגרום לחוסר יכולתכם להשתמש בשירותים אלו.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות להעביר מידע כללי מצטבר על משתמשי האתר, נרשמים ומבקשי מידע לצדדים שלישיים.

תוכלו לבקש להסיר את פרטיכם ממאגר המידע בכל עת באמצעות שליחת מייל לכתובת info@malram.org.il.

המידע מאוחסן במערכות מידע מאובטחות של החברה בכפוף לתקני ISO מחמירים:

קניין רוחני

 

כל זכויות הקניין הרוחני באתר זה, לרבות עיצוביו, תכניו וקוד המחשב להפעלת האתר, שייכות בלעדית למלרם. אין לשכפל, להפיץ, להציג או להעמיד לרשות צד שלישי את אתר זה או תכניו ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה.

אזור שיפוט

 

השימוש באתר זה יהיה כפוף במלואו לחוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית לעניינים הנובעים מהשימוש באתר זה מוגבלת לבתי המשפט המוסמכים בישראל במחוז תל אביב.

שליחת מיילים והודעות סמס

 
המשתמשים מסכימים כי לחברה יש את הזכות לשלוח הודעות ועדכונים, לרבות כאלה המכילים פרסומות ו/או מסרים מסחריים, לכתובת הדואר האלקטרוני (אותה הם מוסרים בעת ההרשמה לאתר או בקשת מידע באתר), כל עוד הנתונים האישיים של המשתמשים אינם מועברים לצד שלישי.

 

המשתמשים מסכימים כי לחברה יש את הזכות לשלוח הודעות ועדכונים בצורת SMS, לרבות כאלה המכילים פרסומות ו/או מסרים מסחריים, למספר הטלפון (אותו הם מוסרים בעת ההרשמה לאתר או בקשת מידע באתר), כל עוד הנתונים האישיים של המשתמשים אינם מועברים לצד שלישי.

 

 

 

עדכונים ושינויים במדיניות

 

 

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש באתר מעת לעת. השינויים ייכנסו לתוקף ברגע שהמדיניות החדשה תפורסם בכתובת זו. ביצוע כל פעולה באתר, פניה דרכו או מסירת מידע, משמעם כי קראתם את המפורט מעלה והסכמתם לו. 

אנו שמחים שבחרתם להצטרף אלינו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רוצים לעבוד איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Skip to content